![]() |
| Tomten är nu bokad och vi längtar tills vi kan påbörja bygget av huset oxå!! :-) |
söndag 31 oktober 2010
Tomten!
Nu har vi iaf bestämt oss för vilken tomt vi ska ha. Egentligen har vi ju bestämt oss för vilket hus vi ska ha också men där har ju inte banken sagt sitt än. Vi väntar på lånelöftet. När vi pratade med banken så sa vår kontaktperson att det såg bra ut och att det inte skulle vara några problem men vi vågar inte hoppas på för mycket innan vi har det bekräftat. Tydligen skulle det vara nån särskild nämnd som beslutade om lånelöften vid nybyggnad. Men skulle det vara så att kalkylen för vårt drömhus inte "går igenom" så får vi tänka om och hitta ett mindre hus.Men nu håller vi alla tummar att det inte blir några problem!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
