måndag 20 december 2010

Sakta men säkert..

Ja sakta men säkert går det framåt. Idag har vi skrivit under bygglovshandlingarna och skickat in dom. Och vi har även fått med oss lite tillvals-kataloger så nu börjar det allra roligaste! Att välja kök, tapeter, badrumsinredning.. ja allt!
Hoppas att vi kan komma överens bara.. kanske borde husleverantören erbjuda en timme hos familjerådgivningen också  ;-) Äh det ska nog gå bra. Bara jag får som jag vill så.... ha ha

God jul och gott nytt år!!

torsdag 9 december 2010

Nya halsband

Äntligen har jag haft lite tid över så jag har kunnat gjort lite nya halsband. Blev två stycken den här gången. Ett till mig själv och ett till svägerskan som ville ha ett med bara hjärtat. Ska göra ett till av varje också när det finns lite tid till det.

I helgen är det dags att julpynta lite. Jag hade inte tänkt att granen skulle upp än men Hannah vill så gärna, så det kanske får bli så ändå. Och hinner vi ska vi även titta på kök till nya huset. Vi är nog ganska säkra på hur vi vill ha det så det ska nog inte bli något världskrig pga detta val iaf  ;-)

tisdag 7 december 2010

Fina väggord

Har hittat underbar väggord som absolut ska upp i nya huset! Tror att det blir superbra med dessa ord på väggen vid köksön/barbänken. Eller i hallen kanske... vi får se :-)


Dessa väggord finns att köpa hos http://www.stilcompaniet.se !

torsdag 2 december 2010

Målat och klart :-)

Äntligen har jag tagit tag i målningen av bokstäverna jag köpte och satt upp dom på barnens rum.
Är nöjd med resultatet! :-)

Bokstäverna är inköpta på Panduro och såklart målade med svart färg!