Jag hatar hösten! Eller ja, i alla fall den mörka och regniga hösten. Och det har det verkligen varit gott om hittills i år.. Men då får man väl försöka göra något mysigt av det. Så nu har jag satt igång och pysslat lite igen :-)
| Ljus till mig själv... |
| Och en tavla till barnen. |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar