måndag 26 september 2011

Pysselfia har vaknat till liv igen :-)

Var ju ett tag sen jag skrev här och det har hänt en del sen dess. Huset står på plats och man har börjat bygga invändigt. I december är det inflyttning :-) Inte alls långt kvar nu!

Jag hatar hösten! Eller ja, i alla fall den mörka och regniga hösten. Och det har det verkligen varit gott om hittills i år.. Men då får man väl försöka göra något mysigt av det. Så nu har jag satt igång och pysslat lite igen :-)


Ljus till mig själv...

Och en tavla till barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar