torsdag 27 januari 2011

Husvisning

I söndags var vi och tittade på visningshuset av Classic 140, det huset vi ska bygga. Det var svårt att få några bra bilder eftersom det var folk överallt :-) Men här kommer iaf några stycken..

Köket och dess omdiskuterade fönster.. Men nu har vi iaf bestämt oss för att det blir dessa fönster och inte vanliga tradionella.

Vardagsrum

Vi kommer nog inte välja braskamin men himla mysigt ser det ut iaf

Allrummet. Kändes väldigt litet men det får ju plats en soffa och en tv så det räcker som en myshörna för barnen.

Det stora sovrummet


Sovrum. Vi hade redan tittat och bestämt oss för dessa tapeter i barnens rum så det var lite roligt att se hur det faktiskt skulle se ut på riktigt.

Vårat kök kommer bli vitt med svart kakel
Ja nu är det bara att väääänta på bygglovet...

1 kommentar:

  1. vad fint..blir nog snyggt med dom fönstren i köket:) roligt med nåt annorlunda.

    SvaraRadera