Ja sakta men säkert går det framåt. Idag har vi skrivit under bygglovshandlingarna och skickat in dom. Och vi har även fått med oss lite tillvals-kataloger så nu börjar det allra roligaste! Att välja kök, tapeter, badrumsinredning.. ja allt!
Hoppas att vi kan komma överens bara.. kanske borde husleverantören erbjuda en timme hos familjerådgivningen också ;-) Äh det ska nog gå bra. Bara jag får som jag vill så.... ha ha
God jul och gott nytt år!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar