måndag 20 december 2010

Sakta men säkert..

Ja sakta men säkert går det framåt. Idag har vi skrivit under bygglovshandlingarna och skickat in dom. Och vi har även fått med oss lite tillvals-kataloger så nu börjar det allra roligaste! Att välja kök, tapeter, badrumsinredning.. ja allt!
Hoppas att vi kan komma överens bara.. kanske borde husleverantören erbjuda en timme hos familjerådgivningen också  ;-) Äh det ska nog gå bra. Bara jag får som jag vill så.... ha ha

God jul och gott nytt år!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar