torsdag 2 december 2010

Målat och klart :-)

Äntligen har jag tagit tag i målningen av bokstäverna jag köpte och satt upp dom på barnens rum.
Är nöjd med resultatet! :-)

Bokstäverna är inköpta på Panduro och såklart målade med svart färg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar