Kicki bloggar...
Om husbygge, inredning och annat kul :-)
torsdag 2 december 2010
Målat och klart :-)
Äntligen har jag tagit tag i målningen av bokstäverna jag köpte och satt upp dom på barnens rum.
Är nöjd med resultatet! :-)
Bokstäverna är inköpta på Panduro och såklart målade med svart färg!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar