Kicki bloggar...
Om husbygge, inredning och annat kul :-)
tisdag 7 december 2010
Fina väggord
Har hittat underbar väggord som absolut ska upp i nya huset! Tror att det blir superbra med dessa ord på väggen vid köksön/barbänken. Eller i hallen kanske... vi får se :-)
Dessa väggord finns att köpa hos
http://www.stilcompaniet.se
!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar