![]() |
torsdag 9 december 2010
Nya halsband
Äntligen har jag haft lite tid över så jag har kunnat gjort lite nya halsband. Blev två stycken den här gången. Ett till mig själv och ett till svägerskan som ville ha ett med bara hjärtat. Ska göra ett till av varje också när det finns lite tid till det.
I helgen är det dags att julpynta lite. Jag hade inte tänkt att granen skulle upp än men Hannah vill så gärna, så det kanske får bli så ändå. Och hinner vi ska vi även titta på kök till nya huset. Vi är nog ganska säkra på hur vi vill ha det så det ska nog inte bli något världskrig pga detta val iaf ;-)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar