I söndags var vi och tittade på visningshuset av Classic 140, det huset vi ska bygga. Det var svårt att få några bra bilder eftersom det var folk överallt :-) Men här kommer iaf några stycken..
 |
| Köket och dess omdiskuterade fönster.. Men nu har vi iaf bestämt oss för att det blir dessa fönster och inte vanliga tradionella. |
 |
| Vardagsrum |
 |
| Vi kommer nog inte välja braskamin men himla mysigt ser det ut iaf |
 |
| Allrummet. Kändes väldigt litet men det får ju plats en soffa och en tv så det räcker som en myshörna för barnen. |
 |
| Det stora sovrummet |
 |
| Sovrum. Vi hade redan tittat och bestämt oss för dessa tapeter i barnens rum så det var lite roligt att se hur det faktiskt skulle se ut på riktigt. |
 |
| Vårat kök kommer bli vitt med svart kakel |
Ja nu är det bara att väääänta på bygglovet...
vad fint..blir nog snyggt med dom fönstren i köket:) roligt med nåt annorlunda.
SvaraRadera