onsdag 17 november 2010

Bananglass

Såg detta på Filofix på tv och var tvungen att testa :-)

Bananglass:
Skär banan i små bitar, frys in och sen mixa!

Blir verkligen samma konsistens som glass.

Superenkelt och barnen älskade det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar