Kicki bloggar...
Om husbygge, inredning och annat kul :-)
onsdag 17 november 2010
Bananglass
Såg detta på Filofix på tv och var tvungen att testa :-)
Bananglass:
Skär banan i små bitar, frys in och sen mixa!
Blir verkligen samma konsistens som glass.
Superenkelt och barnen älskade det!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar