Äntligen har jag kommit igång igen med att göra egna smycken. Jag började för nåt år sen men det blev inte så mycket av det. Men nu gör jag ett nytt försök. Jag bara bubblar av idéer och det är så himla kul! En dröm är att kunna göra smycken som folk faktiskt skulle vilja köpa.
 |
| Halsband som jag gjorde igår |
Igår blev äntligen papperna från banken klara så nu har vi beställt nybyggnadskarta. Skulle ta två till tre veckor. Men nu kan vi iaf börja kolla på tillval på allvar! Så kul!! :-)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar