söndag 14 november 2010

Fixat Hannahs rum

Ville göra om Hannahs "flickrum" till något tuffare. Och eftersom jag älskar svart så blev det ju såklart lite nya svarta detaljer. Ny gardin, lampa och matta. Möblerade även om lite. Känner mig nöjd! :-) Ett tag iaf...hihi
Snart ska jag ta tag i bokstäverna jag köpt från Panduro med barnens namn. Dom ska målas och sättas upp ovanför barnens sängar.

Svart hissgardin, svart lampa och svart matta! Japp jag älskar svart! :-D

En favorit i Hannahs rum - En hängmatta för gosedjuren

1 kommentar: