Jaha då var vi tomtägare då :-) Skrev på kontraktet för tomten idag och den 15:e december får vi tillgång till den. Hmm... undrar vad man ska göra med den då.. tälta där kanske? ;-)
Så nu väntar vi på nybyggnadskartan så vi kan skicka in bygglovet sen.
Fira med bubbel i helgen kanske??
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar