måndag 22 november 2010

Tomtägare!

Jaha då var vi tomtägare då :-) Skrev på kontraktet för tomten idag och den 15:e december får vi tillgång till den. Hmm... undrar vad man ska göra med den då.. tälta där kanske? ;-)

Så nu väntar vi på nybyggnadskartan så vi kan skicka in bygglovet sen.

Fira med bubbel i helgen kanske??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar