Kicki bloggar...
Om husbygge, inredning och annat kul :-)
lördag 6 november 2010
Nytt köksbord och stolar beställt!
Lyckades övertala sambon att vi behövde nytt köksbord och stolar. Så nu är det beställt :-)
Tror det blir jättebra! Och passar nog in mycket bättre i vårt nya kök..
Bilderna kopierade från Thehome.se
1 kommentar:
Ewa
9 november 2010 kl. 00:19
snyggt!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
snyggt!!
SvaraRadera