Idag har vi skrivit kontrakt! Pappren från banken är fortfarande inte klara så vi fick skriva en liten klausul i kontraktet men det ska inte vara några problem.
Så nu väntar vi bara på banken och sen kör vi igång på allvar :-)
Vårt drömhus

Källa: LB-hus
Kul att du böjat blogga,,spännande m husbygge!/ewa
SvaraRaderaFint gumman!!
SvaraRaderayuippie vad roligt med att du ska blogga!
SvaraRadera