söndag 21 november 2010

Halsband

Nu har jag gjort tre halsband till. Och jag tror att alla tre är tingade. Superkul!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt!
    Vad tar du för dem?

    Jag gillade hjärtat och skulle vilja se ett med bara hjärtat. ;-)

    SvaraRadera
  2. 120 kronor för dom här :-)
    Men jag kan fixa ett med bara hjärtat åt dig.

    SvaraRadera