onsdag 10 november 2010

På måndag!!

Äntligen har iaf banken hört av sig om att alla papper är klara och imorgon torsdag ska kreditnämnden kolla på dom. Tyvärr är våran kontaktperson på banken borta resten av veckan så vi får inte veta nåt förrän måndag. Hade ju hoppats på besked den här veckan men nu ska man gå och vara nervös hela helgen..

Skulle det vara så att nämnden säger nej till det här huset som vi har ansökt på så får det nog bli ett Classic 185 istället. Med oinredd övervåning blir det några hundra tusen billigare än 140:an. Det blir ju även ett rum mindre och sämre planlösning men å andra sidan har vi ett väldigt stort hus den dagen vi väljer att inreda övervåningen.

Ett Classic 185
 
                                               Men planlösningen på 140:an är svårslagen :-)

Bilderna kopierade från http://www.lbhus.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar