Skulle det vara så att nämnden säger nej till det här huset som vi har ansökt på så får det nog bli ett Classic 185 istället. Med oinredd övervåning blir det några hundra tusen billigare än 140:an. Det blir ju även ett rum mindre och sämre planlösning men å andra sidan har vi ett väldigt stort hus den dagen vi väljer att inreda övervåningen.
Ett Classic 185
Men planlösningen på 140:an är svårslagen :-)
Bilderna kopierade från http://www.lbhus.se/


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar