måndag 1 november 2010

Försöker övertala sambon...

.. att vi absolut måste ha ett nytt köksbord! :-) Hallå, förstår väl vem som helst!! ;-)
Har hittat ett som är skitsnyggt och jag bara vill vill vill ha. Nu gäller det att bearbeta sambon bara, Visst har han väl rätt i att det är bättre att vänta tills vi flyttar till nya huset men det känns ju alldeles för långt borta. Jag hatar ju att vänta :-)
Och så nya svarta stolar till skulle ju sitta som smäck!

Arezzo Matbord Högblank vit - TheHome.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar