Snart ska jag ta tag i bokstäverna jag köpt från Panduro med barnens namn. Dom ska målas och sättas upp ovanför barnens sängar.
![]() |
| Svart hissgardin, svart lampa och svart matta! Japp jag älskar svart! :-D |
![]() |
| En favorit i Hannahs rum - En hängmatta för gosedjuren |


Åh, det blev jättefint!
SvaraRadera