En snabb tur på stan på lunchen och jag lyckades "fynda" både kläder åt mig och Lucas och annat småplock som jag bara "måste" ha.
Och på vägen hem från jobbet skulle jag stanna på Coop och handla mat. Men oj, jag "råkade" visst även köpa en stor ljuslykta i krom :-) Men den var ju så fin så jag kunde ju liksom inte låta bli....
När jag kommer hem så ligger det två paket med kläder och väntar på mig som jag klickat hem på nätet. Då fick jag lite ångest..
Bäst att skärpa till sig lite... Annars blir det vatten och bröd resten av månaden ;-)
Min nya lykta :-)

fin lykta förstår att du bara "måsta" ha den =)
SvaraRadera