måndag 1 november 2010

Kontrakt!

Idag har vi skrivit kontrakt! Pappren från banken är fortfarande inte klara så vi fick skriva en liten klausul i kontraktet men det ska inte vara några problem.
Så nu väntar vi bara på banken och sen kör vi igång på allvar :-)


Vårt drömhus

Källa: LB-hus

3 kommentarer: