lördag 6 november 2010

Nytt köksbord och stolar beställt!

Lyckades övertala sambon att vi behövde nytt köksbord och stolar. Så nu är det beställt :-)

Tror det blir jättebra! Och passar nog in mycket bättre i vårt nya kök..


Bilderna kopierade från Thehome.se


1 kommentar: