tisdag 23 november 2010

Snart advent!

Nu kan man äntligen börja pyssla inför advent! Idag gjorde jag iordning min efterlängtade adventsljusstake med blockljus. Så nu väntar jag bara på att jag får ställa fram den också och tända det första ljuset!

Blockljus, pärlor på band och glasfat från Ikea, siffror från Village.

Idag fick vi nybyggnadskartan och vi kan boka in ett nytt möte med LB-hus. Enköpings kommun jobbar snabbt! Det tycker vi om!! :-)

3 kommentarer:

  1. kommer de där ljusen vara så att man kan elda dem?
    Är du säker?

    ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja men bara till önskad längd ;-)

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha ha!!! Du är bäst!

    SvaraRadera